sobota, 1 marca 2014

LAWLIET

エル

Ohayo!

Witam wszystkich! Na samym początku chciałabym BARDZO podziękować wszystkim za komentarze,które na prawdę bardzo motywują do dalszej pracy na tym blogu. Cieszy mnie to,że mimo mojej długiej przerwy,nie każdy o mnie zapomniał. Wszystkim i dla każdego z osobna ARIGATO *.*
* Inspiracją dla utworzenia tego posta był komentarz "Pigmejki",której spodobała się postać Lawlieta "L" z Death Note( na rysunku z poprzedniej notki) i podsunęła mi pomysł by przybliżyć wam postać detektywa,który bierze udział w śledztwie,mającym na celu schwytanie seryjnego mordercy,znanego jako Kira (czy. Raito/ Light). Dlatego dziękuje jeszcze raz za zainteresowanie blogiem i jedyne co mi teraz pozostaje to-życzyć miłego czytania i przeglądania. ;-)






LAWLIET

L (Lawliet)- to jeden z głównych bohaterów anime (japoński film animowany) & mangi (japoński komiks) zatytułowanej o tym samym tytule "Death Note". L jest światowej sławy detektywem,który wykazuje się niezwykłą inteligencją i niezwykłym tokiem rozumowania. Z natury bardzo podejrzliwy,nie waha się zastosować drastycznych metod by wykluczyć bądź też potwierdzić,że jego przekonania są słuszne. L wykazuje również poczucie humoru,dla niektórych bywa też czasem nieuprzejmy i oschły.


L jest szczupłym,nieco przygarbionym mężczyzną w przedziale wiekowym między 24-25 lat. Ma rozczorchane czarne włosy,charakterystyczne ciemne tęczówki oraz cienie pod oczami.
Zawsze chodzi w białej,wygniecionej bluzce,niebieskich dżinsach,najczęściej boso. Jego strój i sposób poruszania się,tendencje do kucania,czy siedzenia nadają mu niechlujny wygląd. Waży około 50 kg,czyli jak na dorosłego mężczyznę bardzo mało,urodzony 31 października 1979 r (W Hallowen).



Ma kilka typowych dla siebie dziwactw,jak kucanie-zamiast siedzenia,jedzenie tylko słodkości-uwielbia desery,żelki,cukierki,jedynym słowem wszystko co słodkie. Uwielbia układać kostki cukru,lub w inny sposób bawi się produktami spożywczymi. Mimo to L ma niedowagę.



Postać L,jest jedną z moich ulubionych w całym anime,może dlatego,że był zupełnie inny,różnił się od pozostałych bohaterów sprytem,inteligencją,mimo to nie był zwyczajnym detektywem,miał poczucie humoru,jadł mnóstwo słodkości i do tego tak specyficznie kucał. Dołączyłabym tutaj jeszcze mojego drugiego ulubieńca,którym był Mello. Był wychowywany na zastępcę L. Też miał w pewien sposób słabość do słodyczy- w jego wypadku do czekolady.




+ szkic Lawlieta


Wykonany na szybko,więc oczywiście jest jeszcze do poprawki.
ołówek + czarna kredka


NOWE TOMIKI

No i stało się! Wczoraj dotarły do mnie nowe zdobycze! Trochę długo na nie czekałam...ale opłacało się. W gratisie otrzymałam mangę studia JG "Tokyo toy box" i dwie przypinki. Jestem bardzo podekscytowana..nowe tomiki już znalazły swoje miejsce na szafcę,a wczoraj przeczytałam "Karnval 4". Oczywiście wcale się nie zawiodłam. Oto one:


Zaczynając od lewej :
1)Karneval #4
2)Pandora Hearts #1
3)Vampire Knight #2
4)Kuroshitsuji #3
5)Kuroshitsuji #4


I niewidoczny na poprzednim zdjęciu-gratis,który otrzymałam od studia JG.

Moje inspiracje

THE GAZETTE-Without a trace


Wybaczcie,ale nie mogłam się powstrzymać xD
Reita zostań moim korepetytorem z angielskiego! 



Pozdrawiam wszystkich,życząc tym samym słonecznych dni ;)
I jeszcze raz wielkie dzięki!

3 komentarze:

  1. Superrr blog, można się z niego dowiedzieć czekam nn notkę ;) Ps zapraszam do mnie http://obojetnanawszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham to anime. Jest genialne, po obejrzeniu go zaczynasz się zastanawiać nad pewnymi ważnymi kwestiami. L jest boski. Na początku była fanką lighta - te jego śliczne włosy i charyzma, ale władza zbyt uderzyła mu do głowy. Po śmierci L już nic nie było takie samo, zabrakło tego czegoś. Jak dla mnie w filmowe zakończenie jest lepsze od tego z anime.
    Pozdro
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To było moje pierwsze anime jakie oglądałam.
    Mam zamiar zacząć czytać mangi i właśnie jako pierwszy ogień pójdzie pewnie Kuroshitsuji, bo jest u mnie w Empiku + uwielbiam ;w;

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń