środa, 19 lutego 2014

Z POWROTEM.


バック

Ohayo!

Witam wszystkich po dłuugiej przerwie. Nie było mnie tu AŻ 7 miesięcy,trochę się rozleniwiłam i szczerze przyznam odechciało mi się prowadzić tego bloga już po 2 postach..ale zebrałam się w sobie i wracam. Chyba wracam. Postaram się być bardziej systematyczna. Ale wolę już nic nie obiecywać,dlatego na tą chwilę zapraszam do zapoznania się z dzisiejszym postem,w którym przedstawię moją kolekcję mang,którą nabyłam w tamtym roku oraz parę rysunków. Miłego przeglądania ;-)


Mangi

Trochę się pochwalę i na tą chwilę posiadam 18 tomików. Wszystkie przeczytane po kilka razy,a już niedługo(mam nadzieje,że już w tym tygodniu) otrzymam 8 następnych,które niedawno zamówiłam. Yay,czekam z niecierpliwością i wyczekuje listonosza ;-)



Zaczynając od lewej:
1) Death note #1
2)Death note #2
3)Kuroshitsuji #1
4)Kuroshitsuji #2
I niestety niewidczone na zdjęciu:
5)The innocent
6)Croquis - YAOI


7)Keep out- YAOI
8)Karneval #1
9)Karneval #2
10)Karneval #3
11) S.A.Special A #8
12)Ty i ja etc. - YAOI
13)Alicja w Krainie Serc #1
14) Liberty,Liberty - YAOI
15)Zakochany Tyran #1 - YAOI
16)Zakochany Tyran #2 - YAOI
17)Zakochany Tyran #3 - YAOI
18)Beautiful Days - YAOI

Rysunki

A teraz przedstawię wam moje trzy najnowsze rysunki. Szczerze..nie jestem z nich zadowolona,coś bym jeszcze poprawiła,sama nie wiem co. Opinie zostawia wam.


Na pierwszym z nich przedstawiłam doujinshi Raito( Light ) x Lawliet z anime Death Note. 
Ołówek + kredki


Zdjęcie słabe,bo robione moim nieszczęsnym telefonem niestety..i jeszcze ten cień z prawej strony..
Tutaj Ciel i Sebastian z Kuroshitsuji.
Ołówek


Tutaj rysunek Naruto.
Ołówek + kredki

Moje inspiracje

MIYAVI- Papa,mama,nozomare nu baby


THE GAZETTE- Cassis

Pozdrawiam wszystkich i życzę udanego tygodnia ;-)

19 komentarzy:

  1. Wow, widzę, że jesteś prawdziwą mango-maniaczką^^
    Ślicznie rysujesz, naprawdę zazdroszczę talentu *-*
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.... nie zła kolekcja...nawet można powiedzieć....OGROMNA! a to w jaki sposób rysujesz (Oddasz mi ten talent?) xd. i spoko nutki ;)
    http://huddy-forever-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam czytać mangi. Mam osiem tomów w tym sześć Kuroshitsui.
    Masz naprawdę dużą kolekcję, zazdroszczę ci :)
    A co do rysunku to ładnie namalowałaś Sebastiana i Ciela :) Masz talent
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo..masz talent (ogromny) bardzo ciekwie piszesz i masz to coś takze nie rezygnuj !Wpadniesz do mnie skomentować ? nie ta temtyka ale bardzo bym prosiła http://magicznyswiat-hp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! :)
    Świetna kolekcja ;)
    Maniaczka ! :D
    Obserwuję!

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko rysujesz! Rób to częściej, bo jest to świetne. Naprawdę ci zazdroszczę talentu. Świetny blog, jest bardzo ciekawy. :) Życzę powodzenia w blogowaniu.
    Zapraszam do mnie i liczę na subiektywny komentarz.
    ifyoujustwant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Raptem parę dni temu zastanawiałam się, gdzie podział się Twój blog :). Właściwie nie znam się ani na mandze, ani na anime, ale coś czuję, że mnie zachęcisz. Kolekcja jak dla mnie jest całkiem spora, choć nie wiem jakie są standardy. Co do rysunków to ten pierwszy jest chyba najfajniejszy. Szczególnie podoba mi się postać tego... tego... tego z prawej z czarnymi włosami. Naprawdę tego nie ogarniam. Jeśli będziesz chciała tu przybliżyć czytelnikom niektórych bohaterów różnych opowieści to proszę o... no o tego z czarnymi włosami. Niby jest podpis ale to po innemu i nie chcę nic poknocić, żeby nie wyjść na totalną ignorantkę. Co do bloga - pisz - widzę potencjał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Rysowałam mangę, ale niewiele wiem na ten temat :D. Dlatego się nie wypowiadam. Jednak blog jest wspaniały i fajnie, że wróciłaś!

    http://meofpar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No to jestem ponownie..super blog będę odwiedzać ...http://magicznyswiat-hp.blogspot.com/ skomentujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne rysunki. ♥
    Mam dwie przyjaciółki Otaku, które mają bzika na punkcie anime.
    Pozdrawiam. :)

    opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Będę wpadać częściej!

    http://nicola0nicola.blogspot.com/2014/02/wtopa_19.html obs za obs kom za kom ;) link do bloga zostaw w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow fajna kolekcja :)
    i rysuneczki jakie sliczne no no :D
    życze wytrwałości :**
    http://szaramysl.blogspot.com/
    OBSERWUJE LICZNE NA TO SAMO

    OdpowiedzUsuń
  14. Taa 7 miesięcy to trochę czasu w takim razie Wytrwałości
    Fajne prace :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytam mang i nie interesuję się Japonią, ale muszę powiedzieć, że ładnie rysujesz. Szczególnie podoba mi się rysunek 1.

    http://glodowe-igrzyska-czas-zaczac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jupiii! Kocham death note, rysunki są świetne, ale pocałunek lighta i L? Fuj! Osobiście jestem wielką fanką L i nie wyobrażam go sobie w parze z lightem. death note był moim pierwszym anime i od razu się zakochałam w anime ;) do tamtej pory byłam obojętna co do tego, ale dzisiaj jak słyszę że to chińskie bajki dla dzieci to chce mi się rzucić z pięściami na tego odważnego. Ludzie, gdybyś dał dziecku do obejrzenia takie death note czy elfen lied to miałoby zrytą psychikę do końca życia.
    Pozdrawiam.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sluchasz Gazeciakow i Mivcia *.* Jeszcze interesujesz sie Japonia *0* Uwielbian Cie! Mam dane jechac na koncert Miyaviego w Krakowiee. I jeszcze vipek :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ale ci przeogromnie zazdroszczę! Zabierz mnie tam ze sobą :c

      Usuń
  18. jejku, ślicznie ryzujesz *___*
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń